Çetin Elektrik A.Ş. – Kalite Politikamız

Grup firmalarımızın kalite politikaları; Ürün kalitesi, hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti, teknoloji takibi, eğitim ve takım ruhu, sürekli gelişim, etik ve çevre duyarlılığı üzerine kurulmuştur. Firmamız bu kalite anlayışını her türlü üretim ve hizmet çalışmalarında özenle ve sürekli olarak uygulamaktadır. Çetin Elektrik Grup Şirketleri TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi sertifikalarına sahip olup, entegre yönetim sistemi ile yönetilmektedir.

ÜRÜN KALİTESİ:

Ürünlerimizin ülke ve dünya standartlarına uygun ve güvenli olması, tüm birimlerimizde ve çalışanlarımızda ilke olarak benimsenmiştir.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ:

Ürün ve hizmetlerimizle memnun edemeyeceğimiz, ihtiyaçlarını karşılayamayacağımız müşterilerle birlikteliğimizin sürekli olmayacağının bilinci ile her adımda özenli ve dikkatli davranmaktayız.

TEKNOLOJİ TAKİBİ:

Ürünlerimizin ve hizmetlerimizin dünya standartlarında devam etmesi için her türlü teknolojik gelişmeyi izlemekte ve çalışmalarımıza uyarlanmaktayız.

EĞİTİM VE EKİP RUHU:

Ekip anlayışı ve eğitim, her kademede ön planda tutularak, birimler ve kişiler arasında sinerjik etki, destek ve dayanışma içinde faaliyet göstermekteyiz.

SÜREKLİ GELİŞİM:

Gelişmede durağanlığın gerileme ile eş anlamlı olduğu bilinciyle, hizmet anlayışını ve üretim hedeflerini değişen koşullara ve teknolojiye adapte ederken, aynı zamanda kurumsal yapıyı yenileyerek gelişmeye devam etmekteyiz.

ETİK VE ÇEVRE:

Üretim, yönetim ve pazarlama çalışmalarında etik değerleri koruyarak ve her türlü faaliyetlerimizi çevre duyarlılığına özen göstererek sürdürmeye kararlıyız.
Kalite politikamız, İç İletişim Bölümünde belirtildiği şekilde, çalışanlara duyurulur ve çalışanlar tarafından anlaşılması sağlanır. Yönetimin Gözden Geçirme Prosedürüne uygun olarak yapılan toplantılarda belli periyodlarla üst yönetim tarafından değerlendirilerek, gerekli ise güncellenir.